Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

10-09-2022 | STW fietstrijdrit Delenseweg - Hoenderloo (9.3 km)

09 september 2022 14:39
Zaterdag 10 september wordt de tweede fietstijdrit van dit seizoen 2022 verreden. Dit is je kans om een PR neer te zetten!

Welke route?
We nemen dezelfde route als afgelopen keer op 21 mei, namelijk de Delenseweg (vanaf de Koningsweg tot het bordje Hoenderloo). De Delenseweg is een weg zonder zijwegen, nagenoeg recht en met een enkele lichte klimmetjes. Lengte: +/- 9.3 km. Op STRAVA staat dit segment bekend als COERS TT Part 1.

Programma
We vertrekken klokslag en rustig om 14:30 uur vanaf de Scheidingslaan.
Doen een paar steigerungen onderweg, zodat de spieren mooi op spanning zijn.
We verzamelen bij de parkeerplaats aan het begin van de Delenseweg.
Vanaf daar gaan we starten (om de 1 minuut).
Je rijdt van bordje bij Koningsweg tot bordje Hoenderloo. (Waar ik sta om de tijd te noteren).
Na je tijdrit fiets je rustig terug naar de parkeerplaats, daar verzamelen we en fietsen we gezamenlijk terug naar Wageningen.

Wat als het regent?
Zoals het er nu naar uitziet (Buienradar) is het morgenmiddag prima weer om te fietsen.
Maar... mocht het echter met bakken uit de lucht komen dan zullen we de tijdrit verzetten. Ik zal in elk geval om 14:30 bij de Scheidingslaan staan. Je kunt me ook even appen (06-24942653).

Zorg dat je er bij bent!

Tot morgen,

Sander
Onderwerp Auteur Gepost

10-09-2022 | STW fietstrijdrit Delenseweg - Hoenderloo (9.3 km)

Sander Schot 09 september 2022 14:39

Re: 10-09-2022 | STW fietstrijdrit Delenseweg - Hoenderloo (9.3 km)

Sander Schot 10 september 2022 16:46

Re: 10-09-2022 | STW fietstrijdrit Delenseweg - Hoenderloo (9.3 km)

Sander Schot 11 september 2022 10:39



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: