Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: STW-ers op de Weissensee

Jack Schoenmakers
29 januari 2020 10:27
Het was gisteren niet best. De laatste keer hier (2008) werd het in de loop van de dag warm en loeizwaar. Nu was het bij de start al boven 0. Na een paar ronden waren er al wat slechte plekken en na 6 ronden oper veel plaatsten prut.

De 1e 2 rondjes gingen nog redelijk goed. Maar in de derde begonnen de problemen al. Ik viel: kletsnatte handschoenen en groep kwijt. In ronde 4 weer een val: zere heup. In ronde 5 2 keer gevallen etc. Ik raakte een beetje onderkoeld en was alleen bezig met overeind blijven. De rondetijden gingen dan ook flink omhoog.
Kortom: wat een rustige generale voor vrijdag moest worden werd ploeteren. Ik moet voor die dag ook nog wat butsen kwijt zien te raken. De voorspelling is wel goed.

Rene heb ik na de tocht nog niet gesproken. Zijn schema zag er vergelijkbaar uit: de laatste 2 ronden veel langzamer.
Dirk van Arkel (ook C3) reed sterk: net onder de 8 uur.
Onderwerp Auteur Gepost

STW-ers op de Weissensee

Jack Schoenmakers 21 januari 2020 21:14

Re: STW-ers op de Weissensee

Marco de Jonge 29 januari 2020 07:36

Re: STW-ers op de Weissensee

Jack Schoenmakers 29 januari 2020 10:27

200 km volbracht op de Weissensee

Jack Schoenmakers 02 februari 2020 12:52

Re: 200 km volbracht op de Weissensee

René 06 februari 2020 13:02



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: