Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: In C3 vanavond geen STW punten en stroopwafels

Jolle
03 februari 2020 21:00
Jan,

Ik vond je al niet heel druistig, maar deze verklaring maakt dat logisch. Het was zondag ook niet het mooiste fietsweer, maar koud was het niet in de 11-steden schat ik in.

Bij de C2 zag ik volgens mij drie STW'ers. Jan Tiggelaar ging mee met een groepje, maar die haalden het niet. Een van zijn companen later solo wel. Hij begon met 200 voor aan de laatste ronden en achter hem kwam Joris steeds dichterbij. Hij werd geweldig 2e. Marco zat ook fors in de punten, maar reed nog wat behoudend in de finale.

In de c1 dan weer twee Wageningse rijders. Het ging eerst vlot, daarna onregelmatig, in de aanloop naar de finale heel kalm en tot slot een daverende sprint. Dat ligt Fred iets minder en ik moest het ook afleggen tegen een klont rappe mannen. Toch heel voldaan met een pr rondje in een marathon van 28.6 en een 7e plek. Veel voldaner huiswaarts dan bij de 6-banen in den haag waar een scheids in paniek 20 rondes voor het eind iedereen op 7 na van het ijs bonjourde. Daar rijdt je dan 1,5 uur heen en weer 1,5 uur terug voor op en neer.

De c4 met René nier uitgekeken, maar ik verwacht dat hij nog wat zware Weisensee in de regen benen had.

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

In C3 vanavond geen STW punten en stroopwafels

Jan Heeres 02 februari 2020 22:14

Re: In C3 vanavond geen STW punten en stroopwafels

Jolle 03 februari 2020 21:00

C4

René 06 februari 2020 13:20



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: