Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

C4

06 februari 2020 13:20
De vorige berichten dagen je toch uit iets te melden.
Een lange rustige warming up leek me een goed plan na de week Weissensee in de poten.
Na een prachtige wedstrijd C2 met Joris en Marco in de dubbele punten werd de baan verzorgd en mocht het C4 gezelschap (20) het gaan proberen af afsluitende wedstrijd.
Zonder Peter deze keer ( kersverse vader ) en toch stiekem een klassement verdedigen ging ik van start met het idee, we zien wel hoe de benen zijn. De premie sprint liet ik voor wat die was en eigenlijk ging het best lekker. Geen écht goede benen en de eeuwige twijfel of ik mee zou kunnen in de kopgroep kostte me toch wel de eerste vier plaatsen sowieso. Dan de laatste paar ronden maar mijn negende plek in het klassement zien te redden met een goed uitslag. Leo Driehuis kan aardig sprinten dus koos ik zijn spoor drie ronden voor het eind, dat ging beter dan voorheen want ik raakte mijn gemaakte keuze nogal eens kwijt door gebrek aan overschot.
Net voor de laatste ronde kwamen er een paar onderdoor maar ik bleef zitten waar ik zat, bij Leo in het spoor nog steeds. Pats daar lag ik, geen idee door wat wie of hoe maar daar lag ik in de kussens een krachtterm volgde en ik zag er nog twee liggen. Navraag leerde dat alles ok was en toch maar snel de wedstrijd afgemaakt om de kostbare punten toch letterlijk en figuurlijk binnen te harken.
15e was het hoogst haalbare na de crash, maar de concurrenten op plaats 10 en 11 liggen op de loer. Zondag maar weer de strijd aan gaan.

Tot vrijdag, zaterdag of zondag. René
Onderwerp Auteur Gepost

In C3 vanavond geen STW punten en stroopwafels

Jan Heeres 02 februari 2020 22:14

Re: In C3 vanavond geen STW punten en stroopwafels

Jolle 03 februari 2020 21:00

C4

René 06 februari 2020 13:20



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: