Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Regels gelden niet voor ons

Christiaan
02 april 2021 19:48
Ha Bauke,

Ik ben toch wel benieuwd naar wat je precies bedoelt. Ik vind eigenlijk dat de TC en het bestuur van STW alle lof verdient voor hoe ze in deze lastige tijd toch een leuk en veilig aanbod aan trainingen kunnen bieden. Als ik naar de trainingen kijk die STW nu aanbiedt, zie ik niet waar de regels overtreden worden.
Er is een heel Corona protocol opgesteld, er wordt fietstraining en bostraining gegeven in 2 tallen, er zijn online droogtrainingen en op de ijsbaan leverde STW wekelijks een Corona coordinator om toe te zien op naleving van de regels.
Ik zie, ook via mijn werk, veel verenigingen stoeien met de steeds veranderende regels. Sommige verengingen kiezen er dan voor om maar een poos helemaal niks te doen, anderen zoeken naar mogelijkheden om toch op een veilige en toegestane manier de leden iets te bieden.
Ik ben blij dat STW bij die tweede groep hoort.
Hopelijk hoeven we heel snel niet meer constant na te denken bij alles wat we doen, laten, schrijven en posten en kunnen we weer gewoon doen wat we het liefste doensmiling smiley.
Onderwerp Auteur Gepost

Regels gelden niet voor ons

Babma 01 april 2021 18:59

Re: Regels gelden niet voor ons

Christiaan 02 april 2021 19:48

Re: Regels gelden voor ons om van daaruit er het beste van te maken

Jan Heeres 03 april 2021 09:12

Re: Regels gelden voor ons om van daaruit er het beste van te maken

Harm 03 april 2021 12:07



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: