Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Tijdrijden en NK, hoe het (mis) ging

Robert Braam
20 juni 2021 06:51
Dank Rikje,

Ja ik had hier geen update meer geplaatst maar het was een heel avontuur. Vooral de weg ernaartoe. De kwalificatie was al gaaf met de achtste plaats van de 74 elite renners.
De voorbereiding ging goed en minitieus. van materiaal tot het opbouwen van rust en de juiste voeding en slaap. De start was ook goed en een top 10 plaats lag op koers. Helaas ging het dramatisch mis. Na 1/2 ronde kwam ik net in een bocht door een gat dat ik notabene vaak geoefend had. Ik hield de bocht net niet. Ketting vloog er af (stop) en een 1-2 km later lek. Vanaf dat moment heb ik op de veel langzamere wegfiets moeten rijden en was er al veel tijd met de 2 stops verloren gegaan.

Hier nog een paar linkjes van nieuws en beeldmateriaal:

Nieuwsberichten: [www.facebook.com]
korte video summary van COERS: [www.youtube.com]


Als het even lukt dan proberen we het gewoon nog een keer.

Groeten van Robert
Onderwerp Auteur Gepost

Tijdrijden en NK

Rikje 19 juni 2021 21:54

Re: Tijdrijden en NK

Rikje 19 juni 2021 22:43

Re: Tijdrijden en NK, hoe het (mis) ging

Robert Braam 20 juni 2021 06:51



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: