Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Niet zo gewone C3

Jack Schoenmakers
01 november 2021 21:46
Nou Jan, ik was al lang niet meer op mijn plaat gegaan. Deze keer schoffelde een vallende deelnemer met mij nog 3 anderen onderuit.
Die 3 waren vlotter weer op de been en dus moest ik in mijn eentje het gat dichten. Uit de transponder resultaten zag ik dat ik 18 seconden heb dichtgereden. Met dank aan het publiek dat deze chasse kon waarderen.

2 conclusies die deze bijzondere avond opleverde:
- Naar Annemiek na haar val in Rio: 'als ik dit kan, ben ik kennelijk zo in goede doen dat meer mogelijk is'
- In de geest van JC (God hebbe zijn ziel): 'As je d'r naar toe ken rije, ken je d'r ook bij weg rije'.

We gaan het zien de komende week. Dan ook met nog wat meer C2-ers die het even niet meer trekken. Wellicht eentje uit Culemborg...
Onderwerp Auteur Gepost

Gewone C3 met Laura den Otter als snelste STW'er

Jan Heeres 01 november 2021 07:20

C4

Peter Postma 01 november 2021 20:11

Niet zo gewone C3

Jack Schoenmakers 01 november 2021 21:46



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: