Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Het wordt winter - we gaan fietsen = eerste wilde woensdag

30 maart 2022 20:47
Vanavond de aftrap van de Wilde Woensdag met Gerwin, Jack, Floor, Hendrik, Vince, Jolle en ondergetekende en dat was een mooie en rustige start. Velen moesten nog wat wennen, immers vorige week stonden we nog op het ijs. Maar een mooi ritje over droge en schone wegen met een lusje extra. Zo weten weer wat van elkaar en de eigen fietsprestaties. In Renkum won Vince afgetekend voor Hendrik, Jolle en Floor.
Op de Posbank probeerde ik boven mijn slimme 'afsteek' van de top te doen, maar helaas een boom over het pad maakte dat ik in het losse zand onderuit ging. Tja dan is het slimme voordeel helemaal kwijt.
Wie weet, is het volgende week woensdag weer mooi en droog weer. Deze eerste keer hebben we alvast weer staan.
De statistieken: 71 km in 2.16 uur met 31,4 km/u gemiddeld en 66,7 km/u max.
Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

Het wordt winter - we gaan fietsen

Jolle 28 maart 2022 11:39

Re: Het wordt winter - we gaan fietsen = eerste wilde woensdag

Jan Heeres 30 maart 2022 20:47

Re: Het wordt winter - we gaan fietsen = eerste wilde woensdag

Yzeren Man 30 maart 2022 21:33

Re: Het wordt winter - we gaan fietsen = eerste wilde woensdag

Spermaboer 13 april 2022 08:38

Re: Het wordt winter - we gaan fietsen = eerste wilde woensdag

Yzeren Man 13 april 2022 14:00



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: