Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Warme wilde woensdag met Piet de Groot eerst in Renkum

04 augustus 2022 09:41
Na drie weken vakantie was ik weer terug op de Wilde Woensdagavond en zo'n eerste keer is altijd wat 'Ministerie van Moeilijke Zaken'. Wel uitgerust maar ook de tempo hardheid wat verloren en zeker gisteravond in combinatie met 30 'C of nog meer. Met Jolle, Jack en Floor een mooie opkomst bij Pomona en al vakantieverhalen vertellend op weg naar Nol in het Bosch en verder. Joop, Vera, Piet en Iedo sloten aan en zo gingen we voorspoedig op pad. Bij de Warnsborn moest ik voor het eerst passen en dan valt er ook vlot een flink gat.

Bij de tweede Posbank beklimming was de 2e keer passen, maar dat levert geen probleem op. Bovenop was er een heus STW ALV gestart van de wilden met de busrijders, wel een club van ca. 15 personen. Iedo was bezig een schaap te redden van ..............???? En zo waren er nog veel meer interessant ALV gesprekspunten. Joop zag het allemaal wat aan, is niet zo van de praatjes en ging samen met ondergetekende verder. Niet al te veel later werden we ingehaald door de grote wilde groep.

Gerwin was van de bus overgestapt naar wild en trok ons rondje Rozenbos omhoog, maar wel zo fors dat ik voor de 3e keer moest passen. Dat betekent alleen achteraan verder. Soms zit het leven niet tegen want Jolle kwam bij lusje extra ineens langs en nam me onderlangs op sleeptouw. Altijd handig, omhoog levert het verder niks op. Maar daar kwamen JP, later Harm en tot slot ook nog Flip langszij.. Allemaal uit de bus gekieperd of ???

Terug en op weg naar Renkum geen bijzonderheden en zo een lange sprint waarbij Piet Jolle voorbij stak. De statistieken: 80 km in 2.31 uur in 31,5 km/u gemiddeld en met 62,9 km/u max. Volgende week zal het vast beter gaan. Het beste, Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

Warme wilde woensdag met Piet de Groot eerst in Renkum

Jan Heeres 04 augustus 2022 09:41

Re: Warme wilde woensdag met Piet de Groot eerst in Renkum

Jolle 04 augustus 2022 19:13



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: