Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Willemiek, Reindert, Peter oogsten

Jack Schoenmakers
06 maart 2005 23:19
Willemiek was als reserve opgeroepen voor het gewestelijk sprintkampioenschap en werd 2e: flinke PR op de 500. Klasse

Daarna de C4: deze week ging Maarten Nieland in het spoor van Reindert de laatste ronden in. Reindert reed knap naar een derde plek en staat nu 9e. Moet ie promoveren. Slik. Maarten is een echte sprinter en dus zijn 3 rondjes voluit wel erg veel: in de voorlaatste bocht ging ie onderuit.

De C3 ging deze week weer hard. Na vorige week flink te hebben moeten jagen was het motto voor vanavond: bij elkaar houden die hap. Dan moet je af en toe gaatjes dichtrijden. Rik en ik waren af en toe op kop te vinden, Peter en Marjan reden attent mee. De groep bleef bijeen.
Bij het ingaan van de laatste ronde zaten Rik en ik in het spoor van Peter, zodat een goede klassering in het verschiet leek. In de voorlaatste bocht hield ie helaas wat in, waarna zijn versnelling niet meer te volgen was: Peter 6e, Rik 12e, ik 14e en Marjan ook in de sprintende groep.
Onderwerp Auteur Gepost

Willemiek, Reindert, Peter oogsten

Jack Schoenmakers 06 maart 2005 23:19

Re: Willemiek, Reindert, Peter oogsten

Robert Huiting 07 maart 2005 10:19

Re: Verslag Jan?

Wijf 07 maart 2005 13:59



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: