Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

it moat oars

21 december 2014 16:50
Vanmiddag op de racefiets een klein rondje Arkenheemse polder gebruikt om mijn 'zonden' van gisteravond eens te bedenken. Met tijden van 49,8 en 2.33 ben ik bijna vijfentwintig jaar terug in de tijd. Dat is natuurlijk wat niemand en ik dus ook niet wil. Een rondje fietsen, genieten van de ruimte langs het water bracht me bij 'It moat oars', ik laat het er niet bij zitten.

Thuis gekomen zeilde net een Bram de Vries nieuwsbrief binnen over een extra Thialf wedstrijd op 30/12 met 500/1000. Mooi dat is stap 1.

Stap 2 op woensdag 14/1 een 500/1500 en stap 3: vanavond geen marathon, maar gewoon vroeg op bed.

Nog even kijken naar stap 4: dinsdag 23/12 is in Deventer het Gelders marathon kampioenschap met twee categeorien masters: mogelijk ook eentje passend bij mijn (C2) niveau.

En zo ziet de schaatstoekomst er ineens weer mooi, optimistisch uit. Laat maar komen die vorst.

Het beste, Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

it moat oars

Jan Heeres 21 december 2014 16:50

Re: it moat oars

Mark 21 december 2014 17:31



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: