Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Corona stilte

19 april 2020 11:47
Hoi allen,

Het is stil op straat en trainingen en evenementen zijn er al lange tijd niet meer. Soms denk ik wel eens hebben we meer last van de ellende op televisie erover, alle meningen, alle zogenaamde deskundigen en de enorme berg emotionele uitbarstingen die via sociale media worden gedumpt alsof het een afspiegeling van de democratische meerderheid betreft dan van het virus zelf. Ik verbaas me meer lokaal wel over de stilte op schaatspraat en op de site van de laatste weken. Digitaal draait er meer door dan ooit tevoren. We kunnen en mogen in tegenstelling tot veel andere aardklootgenoten nog wel naar buiten en STW ers kennende zal dat ook wel gebeuren. Waar zijn de verslagen gebleven of is het alleen maar leuk als je de eigen activiteit afzet tegen de prestaties die van anderen of ruimtelijk en temporeel deelt met anderen?

Groet, en hou je taai,
Bauke
Onderwerp Auteur Gepost

Corona stilte

Babma 19 april 2020 11:47

Re: Corona stilte

Jan Heeres 20 april 2020 11:55



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: