Gistermiddag vanaf 12 uur was er een nieuwe kans om tickets te bestellen voor trainen op de Utrecht ijsbaan.
Daar hebben we in de U6 app groep veel plezier mee gehad en een paar gelukkigen hebben inderdaad wat toegangsbewijzen in de hand.
De grote massa vist achter het net waarbij een kampioen beweert alles al perfect via een VIP aanpak tot in maart '21 te hebben geregeld.
Vriendelijk en behulpzaam zijn ze bij Utrecht ijsbaan zeker wel, zie hier onder.
Echter het ICT systeem wordt door de competitieve (voor dringende) schaatsers voortdurend uit de lucht geblazen.
Zelfs gisteravond laat nog een keer.
Vanwege onderhoud is de website tijdelijk gesloten, probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Het is een bijzondere tijd en wie weet wordt het nog eens echt winter. Jan Heeres
Van: Front Office Vechtsebanen [mailto:info@vechtsebanen.nl]
Verzonden: dinsdag 10 november 2020 11:35
Aan: J. Heeres B.V. <jheeresputten@wxs.nl>
Onderwerp: RE: Aanpassing in de abonnementenadministratie voor trainers
Beste Jan,
Wat vervelend dat u nog geen ticket heeft ontvangen.
Ik kan wel zien dat u inderdaad een reservering heeft gemaakt, maar er staat geen tijd bij.
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan.
U kunt vrijdag gewoon naar de ijsbaan komen en komen schaatsen.
Ik leg een briefje bij de kassa neer en zij zullen u dan doorlaten.
Met vriendelijke groet,