Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

EK

ineke sahuleka
09 januari 2005 11:08
Soms krijg je wel eens een gek idee.... Hebben jullie gezien, gehoord dat er een gezamenlijk initiatief is van diverse sponsoren om mensen uit "schaatsontwikkelingslanden" te helpen en heb je gezien dat er een Tsjech met NINO op de borst rondrijdt? Die schijnt ook in Utrecht te trainen. Nou dacht ik, zou het niet leuk zijn om volgend EK, en misschien wel in Turijn een STW pak rond te zien rijden (in het kader van ontwikkelingswerk in het jubileumjaar) Ik weet niets van talenten en mogelijkheden van de rijders maar op grond van kleur en gereden tijden heb ik een potentiele klant. Er reed een heer en dame uit Ukraine in een geel blauw pak, hun tijden liggen niet zo heel ver van jullie tijden, (39.07, 7.03.03, 1.56.01 en 41.59, 2.06.03, 4.29.57) hun vlag is geel blauw en ze schijnen ook iets met oranje te hebben. Wil je nog meer overeenkomsten? Oh, dat denk ik er dan maar meteen bij, Past en 10 dit jaar een winnaar uit Ukraine? Van de organisatie en hoe het zou moeten weet ik natuurlijk niets maar ik zei toch dat ik wel eens een gek idee had...
Onderwerp Auteur Gepost

EK

ineke sahuleka 09 januari 2005 11:08



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: