Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

De brug kan open !!

Jack Schoenmakers
21 januari 2005 23:06
Een kleine stap voor de mensheid, een grote voor SBB: de brug in de Geul is inmiddels technisch in orde en kan ook open. Wij krijgen de sleutel (!) en in overleg met de beheerder mogen we hem openen als de ijstijden ook echt aanbreken. Wel komt er een bordje bij te hangen voor mopperende wandelaars met naar ik vrees mijn naam en telefoonnr.

Nu het volgende: de beheerder gaat dinsdagochtend instructie geven maar ik kan zelf niet. Om die reden zoek ik 1 of meer mensen die de honneurs waar kunnen nemen en daarna andere STW-ers weer uitleg kunnen geven. Het kost je een ochtend denk ik, startend om 9.30 uur op het kantoor van SBB aan de Nieuwe Keijenbergseweg 174 in Renkum, waarna instructie in de uiterwaarden en overdracht van de sleutel.

Om een of andere reden is uiterwaarden-ijsmeester Leffert niet de beoogde persoon voor dinsdag. Bel me even als je kunt: 0317-418258.

Lijkt me mooi in een besneeuwde en bevroren omgeving, dus als het kan met camera.
Onderwerp Auteur Gepost

De brug kan open !!

Jack Schoenmakers 21 januari 2005 23:06

Re: De brug kan open !!

Babma 24 januari 2005 13:31



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: