Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

STW-er in de verandering en gaat weg bij de Groene Weg

28 januari 2005 19:53
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Wilbert Hilkens [mailto:whilkens@dumeco.com]
Verzonden: vr 28-1-2005 13:41
Aan: w.hilkens@planet.nl
CC:
Onderwerp: Verandering

Beste allemaal

De Groene Weg gaat per 31 januari 2005 verhuizen waarbij de nieuwe
contactgegevens hieronder staan:

De Groene Weg
Postbus 65
7140 AB Groenlo
tel: 0544 473260
fax: 0544 473261
email: info@degroeneweg.nl

Hier kunt u dan het best contact opnemen met Edwin de Boer voor de algemene zaken aangaande De Groene Weg.

Voor degenen die mijn gegevens in hun adresboeken wensen aan te passen, mijn nieuwe contactgegevens zullen zijn:

Wilbert Hilkens
Mobiel: 06 51573637
Email: w.hilkens@planet.nl

Dit betekent inderdaad dat de wegen van De Groene Weg en ondergetekende zich komende week gaan scheiden. Via deze wat onpersoonlijke weg wil ik eenieder bedanken voor de samenwerking in de afgelopen jaren, die voor de een wat intensiever en voor de ander wat minder intentief is geweest. Ik wens u allemaal veel succes.

Met vriendelijke groeten

Wilbert Hilkens
De Groene Weg
De Hootkamp 6
5321 JT HEDEL
Tel: +31 6 51573637
Fax: +31 73 5999099
Email: whilkens@dumeco.com

**********************************************************************************************************

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren.
**********************************************************************************************************
Onderwerp Auteur Gepost

STW-er in de verandering en gaat weg bij de Groene Weg

jan heeres 28 januari 2005 19:53



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: