Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wedtrijden in Serv's ijspaleis

Jolle
05 februari 2005 22:06
Vanavond was het weer bal in Serv's ijspaleis in het Nijmeegse.

Onze delegatie bestond uit vier deelnemers. Jean Paul lijkt op dit moment geen vormpiek te hebben. Hij mikt waarschijnlijk op de toernooien in maart. Zijn 500 meter ging in 43.9 en zijn 1500 in 2.18.63 (tussentijden: 17.65, 45.83, 1.15.76, 1.46.97).

Rik Houwers deed het aanzienlijk beter. Zowel op de 500 als op de 3000 scoorde hij een pr zo meldde de speaker. Op de 500 volgens mij in 50 seconden en een beetje (moet ook wel want hij had 50.14 staan) en op de 3000 in 5.02 (was 5.18.95). Het was ook een geweldige rit waarin hij een prachtige strijd leverde met zijn tegenstander.

Daan Goense startte met ik meen een 52'er op de 500 meter en debuteerde daarna zeer verdienstelijk met een vlakke race op de 3000. Het wachten is nog op de offici?le tijd, want de ET begaf het. De handtijden zaten rond de 5.25.

Zelf beleefde ik een rampzalige 500 meter. Een struikelpartij van begin tot eind. De smalle inrijbaan, het golvende ijs in de bochten en de korte rechte einden verwarden mij te veel. Nog wel een beste seizoentijd met 43.27. Het ijs was dus prima. Voor de 3000 maar flink opgewarmd naast het ijs. Ik was bang mijn tegenstander direct kwijt te zijn want hij reed een 40'er op de 500. Dat viel mee. Tot twee rondes voor het eind kon ik mee, lag soms zelfs voor. Toen begaf mijn onderstel het, moest ik licht inhouden op de kruising en vloog de rondetijd omhoog. Op hangen en wurgen scoorde ik nog net een pr met 4.30.68. YES! De eerste van het seizoen is binnen.

Morgenochtend direct weer proberen in Utrecht.
Onderwerp Auteur Gepost

Wedtrijden in Serv's ijspaleis

Jolle 05 februari 2005 22:06



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: