Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Zin in gratis mentale training?

09 februari 2005 08:17
Ieder mens worstelt in zijn dagelijks leven wel met de nodige tegenslagen: te veel stress, die goede 1500 meter wil er maar niet uitkomen, het werk is niet meer leuk, terugkerende ruzies met partner of collega, enzovoorts.

Als therapeut in opleiding (Integratieve psychotherapie) kan ik je een luisterend oor bieden. In vijf sessies van een uur krijg je alle ruimte om eens uitgebreid over je wel en wee te praten, en kan ik je helpen in je zoektocht naar een oplossing. Bovendien help je mij in mijn ontwikkeling als therapeut. De sessies vinden plaats in maart/april/mei (in principe in Utrecht), en zijn in ieder geval gratis!

Vind je het prettig eens met iemand te praten over dingen die je dwars zitten, of ken je iemand anders die dat wel wil, dan hoor ik dat graag. Je kunt contact met mij opnemen via e-mail (irma.woud@planet.nl) of per telefoon: 06 - 404 77 142. Ook als je meer informatie wilt ben je van harte welkom.

Graag tot ziens!

Irma
Onderwerp Auteur Gepost

Zin in gratis mentale training?

Irma Woud 09 februari 2005 08:17



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: