Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

STW-er in Kiev?

18 februari 2005 10:27
Marcel Hahne is dit jaar niet actief op de schaats bij STW maar hij volgt het schaatsen wereldwijd nog wel op de voet. Ik kreeg dit berichtje van hem:


Ter informatie:
Aangezien ik met een Oekraiense vrouw getrouwd ben, volg ik het nieuws in dit land op de voet. Nu las ik zeer recent een artikel uit de krant "Ukrayinska Pravda", dat mogelijk ook u zal interesseren.

Ik zal dit sympathieke verhaal kort inleiden:
In Oekraine kwam na het uitvoeren van de zgn. "Oranje Revolutie" (gelukkig) een nieuwe regering aan de macht. Nu is dat wel inspannend, eerst revolutie-voeren en meteen daarna regeren: dus werd besloten tot enige ontspanning! De halve regering ging afgelopen zondag schaatsen, op een 400 meter baan in Kiev.

Dit wordt beschreven, met foto's. Minister-President Julia Tymoshenko schaatst op kunstschaatsen; maar gelukkig bewegen zich vele anderen op noren. Het lijkt er overigens sterk op, dat Julia geholpen wordt door een lid van mijn Schaatstrainingsgroep Wageningen, gezien zijn tricot: lichtblauwe broek, donkerblauw jack met gele bies. Dat het afgelopen zondag "Skater's Day" was, droeg nog bij aan de schaatsvreugd.

Zie deze link: [www2.pravda.com.ua]

Vriendelijke groet; Marcel Hahn?,

Onderwerp Auteur Gepost

STW-er in Kiev?

Floor 18 februari 2005 10:27

Re: STW-er in Kiev?

jan heeres 18 februari 2005 12:29



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: