Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Reindert de Leeuw wint C4 marathon

Anonieme bezoeker
28 februari 2005 15:36
Nadat Reindert vorige week teveel werk had gedaan in het begin van de race heeft hij deze keer rustig afgewacht en in de sprint de nr 1 van het klassement verslagen. Dus dat is een hele mooi overwinning. Zelf probeerde ik nog weg te komen, maar mijn ontsnapping was te vroeg en hierdoor kwam het hele peloton over me heen waardoor ik slecht 14 ben geworden.

In de C3 zag ik Jack Schoenmakers hard werken om de aansluiting met het voorste deel van het peloton te dichten. Nadat hij het gat had dicht gereden kon hij achter de sprinters finischen.

In de C2 waren Floris Zijlstra en Robert Huiting flink bezig. Steeds probeerden zij te ontsnappen, maar het lukte niemand om weg te komen. Robert zat in de eindsprint slecht 1 meter achter de winnaar. Helaas waren er nog een paar die nog dichter bij de winnaar zaten.

De C1 heb ik niet meer afgezien, behalve dan het afstappen van de grote favoriet van Peter van den Pol. Vanwege een squahpartijtje teveel spierpijn en andere pijn opgelopen. Tja Peter, misschien moet je gewoon doen waar je goed in bent en die rare balsporten aan anderen overlaten.
Onderwerp Auteur Gepost

Reindert de Leeuw wint C4 marathon

Anonieme bezoeker 28 februari 2005 15:36

Re: Ooh wat was het koud!

Robert 28 februari 2005 16:33



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: