29 juli 2021 06:43
Ondanks de verspreide buien vertrokken tien STW'ers voor een wild rondje Posbank. Hendrik showde zijn nieuwe fiets die vanuit de schijfremmen van zich laat horen. Rustig vertrokken Jack, Hendrik en ondergetekende vanuit Wageningen en bij de Bus opstapplek stond Jolle te wachten. Die had niet zoveel zin in de bui bij Pomona. Onderweg haakte de ene na de andere fietser tot aan Jan Westeneng bij de Heteren brug.

Even wat (mis)communicatie over wel of niet over de Boersberg en toch maar recht door richting Heveadorp en verder. Mijn benen waren nog wat zwaar na de Elfstedentocht van zondag maar Jolle loodste me twee keer mooi terug naar in de groep. Over de Posbank verachterde Harry Booltink wat, kennelijk het vlak fietsen tijdens zijn vakantie Friesland nog niet goed verteerd. Hij zocht zijn eigen terugweg naar Heteren.

Over de Posbank verder niet zoveel bijzonders maar mooi dat iedereen goed bij elkaar kon blijven of zijn eigen route kiest, zoals Vera altijd doet. Voordat de terugweg gestart kon worden, moest Vera haar verjaardag worden gevierd en trakteerde ze. Vervolgens in gestrekte draf terug naar Wageningen. Met nog twee km te gaan, sloop Jolle weg en verdween richting Renkum uit zicht. Hij zal daar als eerste over de streep zijn gegaan maar dat zagen we niet. Te druk met elkaar en even op kop. Vervolgens een eindsprint die Jan Westeneng van kop af won (denk ik). Was zelf te druk om naast/met Hendrik op te rijden en denk dat we gelijk over de streep gingen.

Al met al weer een mooie rit in de vakantie en op naar volgende week. Wie weet wordt het nog een keer zomers.
De statistieken: 78 km in 2.23 min met 32,5 km/u gemiddeld en 68,1 km/u gemiddeld = ietsje sneller dan vorige week.
Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

Jolle verdwijnt uit zicht en Vera was jarig

Jan Heeres 29 juli 2021 06:43



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: