Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Als ze me willen hebben, moet ze me halen

07 februari 2022 10:55
Een grote afvaardiging bij de C2 inderdaad. Respect voor Fred dat hij weg bleef. Na 3 rondjes, samen met Harm op kop, alles afstoppend voelde ik de benen toch. Er stond veel wind. Met name het rechte stuk naar de finish. En dat was voor mij een teken om in de finale zeker niet te vroeg naar voren te gaan. Harm en Jan dachten daar anders over. Met nog 5 ronden op de teller zaten deze STW-ers mooi van voren in het peloton. Zelfs op kop. Straf maar in de laatste ronde zakten zij beiden er helaas door heen. Robbert en Klaas bewaarden hun kruit beter, verstopten zich net achter de kop om in de laatste ronde hun peil af te schieten. Plek 8 en 9 was hun deel (dus 5 en 6 van het peloton). Ikzelf wachtte weer te lang met naar voren gaan. Raapte in de laatste ronde nog een aantal mannen op en plek 13 was mijn deel (wel season best).
De C1 mocht na 40 rondjes achter ons nog 20 ronden los. Binnen mum van tijd was de kopgroep het peloton. In eerste instantie was dit peloton/kopgroepjes 5 heren groot. Gaandeweg viel elke paar ronden er 1 heer weg uit het peloton. Met nog rondje of 4 trok Robbert Wierts door en loste Andre Los.
Na finish C4, lange sprint van Bauke die hiermee zijn eerste zege op marathon ooit pakte, naar huis vertrokken.
Volgende week de Evert Kroon bokaal voor de C1 en C2. C3 en C4 reguliere competitie.
Onderwerp Auteur Gepost

Als ze me willen hebben, moet ze me halen

Jan Heeres 06 februari 2022 23:06

Re: Als ze me willen hebben, moet ze me halen

marco 07 februari 2022 10:55



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: