Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Mooie wilde woensdag over de Posbank met grote groep

20 april 2022 21:31
Het Wilde Woensdagavond ritme komt er weer in. Bij vertrek bij Pomona al een mooi ploegje en onderweg haken er steeds meer aan. Zo af en toe breekt de groep eens maar op de 'vaste' wachtplaatsen is hergroepering en dan weer verder. De stevig tegenwind uit het oosten zorgde ervoor dat de kopfietsers dubbel hard werkten en met rouleren werd dat deels opgevangen. Jack, Jolle, Hendrik, Gerwin, Vince, Joop, Vera, Harm, Iedo en zo was er een mooi peloton en er werd stevig doorgetrapt.

Het was voor het eerst een compleet programma met rondje Rozenbos en lusje extra, maar dat was nog niet aan Harm en Vera welbesteed. Sander was te laat voor de bus en sleurde de wilden terug naar Wageningen. Op het laatste rechte stuk naar de finish in Renkum gaf Sander stevig gas en dat herkende ik van vorig jaar. Direct aansluiten en op haren en snaren kon ik zijn wiel net houden. Halverwege kwam er een teken: neem kop over, maar dat had ik niet meer in mijn programma. Jolle zat er ook bij en zette de vaart er in richting de streep en sleurde Sander mee. Ondergetekende bleef achter en maar in eigen tempo doortrappen naar de streep. Jolle was als eerste voor Sander in Renkum. De rest zal iets later ook zijn gearriveerd en zo was het weer een mooie avond.

De statistieken: 80 km in 2.25 uur met 33,0 km/u gemiddeld en 61.6 km/u max. Volgende week verder. Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

Mooie wilde woensdag over de Posbank met grote groep

Jan Heeres 20 april 2022 21:31

Re: Mooie wilde woensdag over de Posbank met grote groep

Sander 22 april 2022 11:58



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: