Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

fietst tijdrit 21-05-2022

17 mei 2022 19:30
Zaterdag 21 mei 2022 wordt de eerste fietstijdrit van dit seizoen 2022 verreden.
Met deze tijdrit wordt ook het nieuwe tijdrit parcours geïntroduceerd, nl. de Delenseweg (vanaf de Koningsweg tot het bordje Hoenderloo).
Voor deze switch hebben we gekozen, omdat het mooie Defensieweg parcours meer en meer onveilige momenten met zich mee bracht.

De Delenseweg is een weg zonder zijwegen, nagenoeg recht en met een enkele lichte klimmetjes (en natuurlijk lichte afdalingen).
Lengte: +/- 9.3 km

We doen het gebruikelijk inrijprogramma en rijden het tijdritparcours niet eerst af, aannemende dat alle deelnemers dit uitdagende traject wel kennen.

Ik zoek alleen nog iemand die bij het bordje Hoenderloo de eindtijd wil/kan noteren, want we rijden dus geen rondje. Eventueel kan een snelle rijder als eerste starten, die vervolgende in Hoenderloo zijn eigen tijd noteert en daarna de tijden van de resterende deelnemers. Maar een tweede man heeft mijn voorkeur. Wie meldt zich hiervoor aan bij mij? Per mail of app.

Na je prestatie fiets je weer rustig terug naar het startpunt, alwaar wij verzamelen voor de terugreis naar Wageningen.

De fietstrainers hopen op een grote opkomst met enthousiaste deelnemers.

Joop
Onderwerp Auteur Gepost

fietst tijdrit 21-05-2022

Joop 17 mei 2022 19:30

Uitslag fietst tijdrit 21-05-2022

Joop 21 mei 2022 18:05

Re: Uitslag fietst tijdrit 21-05-2022

Robert 22 mei 2022 19:26



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: