Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Verplichtingen UT!

12 maart 2005 10:00
Rene,

In Utrecht wordt het vanavond 1x 25 ronden voor de snelle C1 broeders en voor mij zou het waarschijnlijk 2 ronden minder zijn. En daarna nog een afvalrace van ca. 20 ronden waarin een preventief rondje laten lopen dodelijk is. Nee, mijn C1 marathon seizoen ging afgelopen zondagavond uit als een kaars. Volgend seizoen maar weer verder.

Dit alles is zowel psychologisch als fysiek helemaal niet een goede voorbereiding voor de PAST 2x 500 m en 1x 1.500 m. Ik begrijp Herman zijn ideeen wel want het Thialf ijs glijdt heel anders dan het Utrechtse ijs vaak doet. Afgelopen winter ben ik er twee keer geweest op een rustig publiek uur en het glijdt geweldig. Alleen je moet er wel even aan wennen en dat gaan Herman en ik vanavond doen.

Tot maandag,

Jan

Onderwerp Auteur Gepost

Warmrijden, verkennen of de concurrentie voor zijn??

jan heeres 11 maart 2005 19:56

Re: Verplichtingen UT!

Wijf 11 maart 2005 22:17

Re: Verplichtingen UT!

jan heeres 12 maart 2005 10:00

Re: Verplichtingen UT!

t Mannetje 12 maart 2005 13:43

Re: Verplichtingen UT!

Floor 12 maart 2005 15:00



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: