Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Fietsen in het Paasweekeinde

Jolle
03 april 2023 07:04
Beste STW' ers,

De regen lijkt voorlopig eindelijk een beetje op. Komend weekeinde, een lang weekeinde met in de buurt de nodige toertochten die langs Wageningen komen.

Zaterdag Veenendaal - Veenendaal. 140 kilometer. Start vanuit Veenendaal vanaf 7 uur. Een tocht met veel deelname. Zeker nu het weer goed lijkt te worden. Mijn plan is daarom de route in Wageningen op te pikken om 8 uur en eerst het oostelijke deel te rijden. Dan zitten we voor de meute uit. Op de terugweg dan stoppen in Wageningen of nog het lusje Veenendaal - Amerongen meepikken. Startpunt Wageningen om 8 uur bij de rotonde bovenop de Wageningse Berg.

Zondag Arnhem's Mooiste. Dat is een commerciƫle organisator. Ik kan niet inschatten hoe druk het wordt, maar ik denk dat ik die routes mijd en zelf een rondje bedenk na het Paasontbijt. Dus 10 - 14 uur en dan beentjes omhoog op de bank om Parijs Roubaix te bekijken.

Maandag komt de Bultentocht van DTC langs Wageningen. Dan zou ik weer om 8 uur willen starten en eerst richting het westen rijden. Dan heb je terug in Wageningen de keus om te stoppen na 100 km, door te gaan tot Wolfheze voor 140 of 160 tot Schaarsbergen. Startpunt Wageningen nog even uitzoeken als de pijlen hangen zondag.

Leuk als we een pelotonnetje kunnen vormen. Rijden in duurtempo. 30 km/u gemiddeld. Iets rustiger als dat nodig is. Iets vlotter als het kan.

Groet, Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

Fietsen in het Paasweekeinde

Jolle 03 april 2023 07:04



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: