Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Verzuring of beter: blijven kijken en denken

26 mei 2023 09:49
Ja Check, je hebt gelijk: reken- en redeneer fouten. Het verschil is ruim 5,5 km/u en dat is best veel.

Tijdens de tijdrit, het laatste stukje omhoog vloog Jolle over me heen en van aanhaken was geen sprake.
Geluk had ik en Jolle pech dat even verder op het overige verkeer de weg compleet blokkeerde en dat hij moest inhouden.
Dat gaf mij extra moraal om er naar toe te stoempen in de hoop Jolle in de afdeling nog voorbij te kunnen steken.
Dat plan slaagde en daarmee was ik 1 sec. sneller dan vorig jaar september.

Eerder zag ik in de verte hoe Hubert Braak zijn tijdrit karretje in de poep werd gereden door een grote RMO die de weg compleet blokkeerde voor alle verkeer en hij genoodzaakt was tot geduldig wachten. Ik kwam tot op ca. 100 m van hem en toen spurtte hij volle bak weg, verder en had in no time 250 m voorsprong opgebouwd. Na dat enthousiasme kon ik een paar kilometer verderop weer naar en over hem rossen.

Voor het overzicht en verbinding is het interessant om de Robert Braam tijd op dit parcours er eens bij te zetten.
Nog weer twee minuten sneller? Of .............?

Het blijft een leuk spel met/tegen jezelf en inspelend op de omstandigheden en mogelijkheden die omgeving biedt.
Wat dat betreft is het bij het Schaarsbergen-Hoenderloo parcours niet veel anders dan bij Rhenen.
Als fietser moet je uit je doppen blijven kijken want als het mis gaat, ben je direct aan de beurt.

Jolle had geoefend om als Evenenpoel in de Giro op zijn ligstuur blind te gaan stressen.
Zoals eerder Bouke Gerritsma als eens deed op dit parcours = moet je dus niet doen. Dat is het niet waard.

Het beste, Jan Heeres.
Onderwerp Auteur Gepost

Een geschenk tijdens de Wilde Woensdag

Jan Heeres 24 mei 2023 21:31

Re: Een geschenk tijdens de Wilde Woensdag

Jolle 25 mei 2023 06:29

Verzuring?

Check 25 mei 2023 08:34

Re: Verzuring of beter: blijven kijken en denken

Jan Heeres 26 mei 2023 09:49

Re: Verzuring of beter: blijven kijken en denken

Jolle 26 mei 2023 13:06

Re: Verzuring of beter: blijven kijken en denken

Jan Heeres 26 mei 2023 16:03

Re: Verzuring of beter: blijven kijken en denken

Robert 11 juni 2023 14:38



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: