Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Jan Bert Aarnink uit Lausanne als eerste in Renkum

12 juli 2023 20:41
Vanavond was het interessant: wie zou er nog zijn? Zijn ze niet allemaal op vakantie?
Welnu Jack Schoenmakers kwam even langsgereden op de gewone fiets voor een praatje.
Robert Braam ook op een gewone fiets om even te zien wie er zijn. Tja dat was het goede nieuws uit Lausanne: Jan Bert Aarnink is in Wageningen en wilde wel weer even de wilde woensdag beleven. In Zwitserland is hij het fietsen niet verleerd. Verder de vaste deelnemers als Hendrik van de Beek, Sander Schot, Gerwin Koopmans en ondergetekende. Tja en dan proberen Wageningen uit te komen: Sander draaide de gashendel los, keek niet achterom en slingerde supersnel door de bouwput en was weg met Jan Bert in het wiel en ondergetekende.

Bij Pomona vroegen Hendrik en Gerwin zich af waar gast Jan Bert was en zo ontstonden er twee groepen en liet ik me terugzakken. Immers in de bebouwde kom en bouwput Wageningen het verschil willen maken, is niet sjiek. Het duurde daarna 10 km bij de Boersberg dat er werd gewacht. Inmiddels waren Joop, Piet, Vera, Fred, Harm en Jan Westeneng aangesloten en zo racede een flink peloton richting Oosterbeek en verder.

Bij Warnsborn scoorde Jan Bert de eerste bergpunten en daar kwamen, denk ik nog wel meer bij. In elk geval de eindsprint in Renkum was ook voor Jan Bert voor Piet. Het was een mooie fietsavond met snelle statistieken: 80 km in 2.25 uur met 32,9 km/u gemiddeld en 67,1 km/u max.

Benieuwd wie er volgende week zullen zijn. Jan Heeres
Onderwerp Auteur Gepost

Jan Bert Aarnink uit Lausanne als eerste in Renkum

Jan Heeres 12 juli 2023 20:41



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: