Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Kleding: Gevonden en gezocht

Jolle
20 maart 2005 11:29
Beste clubkampioenschaprijders,

Na de mooie wedstrijd van gisteren (hoewel ik zelf natuurlijk liever ook mee had gedaan) is een STW-trainingsjasje achtergebleven. Maat L. Er staat geen naam in en er zit niets in de binnenzak. Af te halen bij mij.

Mogelijk is de eigenaar van bovenstaande jasje trouwens in het bezit van een STW-trainingsjasje maat XL met wedstrijdbandjes in de binnenzak. Peter Vlaar zoekt namelijk zijn jasje. Mocht iemand dit in zijn bezit hebben, bel dan even met Peter of breng het terug.

Groet, Jolle

P.S. Gisteren was de opkomst in de kroeg trouwens beperkt. STW'ers zijn meer sporter dan kroegtijger geloof ik. Ik mocht in het gezelschap van een groep STW-junioren een genoegelijke nacht beleven in Loburg en 't Passantje. Het rondje Fristi heb ik maar aan mij voorbij laten gaan!
Onderwerp Auteur Gepost

Kleding: Gevonden en gezocht

Jolle 20 maart 2005 11:29

Re: Kleding: Gevonden en gezocht

anoniem 20 maart 2005 17:14

Re: Zo'n kind gun je....

Wijf 20 maart 2005 17:40

Re: Zo'n kind gun je....

Ooggetuige 20 maart 2005 19:23



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: