Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Uitslagen CK delayed ?

Ooggetuige
22 maart 2005 18:09
Ineke's reactie lijkt mij aardig in de richting.

Stomtoevallig weet ik dat onze Harry ("Onze Vriend") nadat hij met schrijver dezes afgelopen zondagavond het laatste Heerenveen telefoon (en teven Top) overleg had (ivm de onafwendbare last minuteafzeggingen voor Grote en Kleine 4-K en de Tien) en op diezelfde zondagavond om 19.30 uur de telefoon neerlegde, hij tot 23.30 uur in de weer bleef met aanpassingen, lotingen, rittenlijsten, tydschema's en rondenbordenplanningen (voor o.a. de sextetten).

Het was dan ook niet abnormaal dat op de volgende (en inmiddels afgelopen) maandag tydens "Onze Vriend's"' 1000 meter dit alles naar buiten kwam, hij (ongelooflijk maar orgineel waar) zijn snelste ronde ooit reed (31.50) en op weg was naar een ongelooflijke 1.24 (pr tot dan en inmiddels nog steeds 1.27) totdat in de voorlaatste bocht de onrechtvaardigheid ongenadig toesloeg !

Onze Vriend ging op zijn plaat (hoeveel kan een mens hebben) en zag de tot dan ver achter hem schaatsende Clubgenote een soevereine 1.26 neerzetten.

Op de 3 km kreeg hij de Geest niet meer in de fles (begrijpelijk na zoveel werk en onverdraaglijke tegenslag). Hij maakte de dag echter af als een man (staand).

Vanochtend had hij de mailbox alweer propvol met wensen en gewenste aanpassingen ivm uitslagenboekje, uitslagenprotocol, declaraties (ivm rapportage m.h.o de ledenvergadering) en i.v.m. het doorsturen van de wedstrijd naar of de Baancie Utrecht (met in hun midden onze STW "Plaaggeest" in het gele jasje), of naar de KNSB met welke instantie hij nog wel werd geacht vandaag, (eigenlijk gisteren) telefonisch overleg te plegen.

Gelukkig weten sommigen ook nog dat hij zo rond de klok van 07.00 uur in de trein naar Den Haag zit alwaar hij op zijn mobiel te bereiken is.
Er is geen ontsnappen aan.

Via dat mobiel bereikte mij het bericht dat hij zijn Paasweikeinde gaat aanwenden om iedereen tevreden te stellen.

Iedereen, behalve zijn Vrouw en onze "Plaaggeest", zo vermoed ik.
Onderwerp Auteur Gepost

Uitslagen CK delayed ?

Jack Schoenmakers 22 maart 2005 15:43

Re: Uitslagen CK delayed ?

ineke sahuleka 22 maart 2005 17:06

Re: Uitslagen CK delayed ?

Ooggetuige 22 maart 2005 18:09



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: