Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Fietsaftrap-1e Val-Maandag weer

Ooggetuige
26 maart 2005 17:01
Vanochtend ons "Vermand" en om 09.00 uur acte de presence gegeven in de TCW groep A-1.
Ons plan was feitelijk A-2 maar van deze naar onze vaste overtuiging voor ons meer gerievende groep was er niemand waardoor wij veroordeeld waren tot de achterwielen van A-1.

Deze mannen waren sterk en dachten dat ook van Schrtijver Dezes. Het was echter niet hij, maar zijn nieuwe fiets die sterk was.

De Bulgaar en Gooth lieten zich af en toe op de 2e, soms zelfs 1e rij zien maar Vriend, De Locomotief en De Verteller dueleerden om de laatste plek.

Na 85 km, 1 km voor Maarsbergen, wachtte ons een vluchtheuvel.
De vluchtheuvel was langgerekt en had gemene, hoge kanten die valselijk wit waren gekleurd (alhoewel wit eigenlijk geen kleur is). Voor de vluchtheuvel stond een paal (tje).
Voorin werd voor de (gemene) vluchtheuvel gewaarschuwd, die in het verlengde van de fietspadstreep lag. De vluchtheuvel was ca 7 meter lang en ongeveer 80 cm breed. Achter het paaltje, in de 80 cm breedzone, tussen de gemene hoge witte randen, lagen struiken van groen).

Terwijl 5 man links passeerden en 5 man rechts horen ik een harde massieve klap. Remgeluiden ontbraken hetgeen het ergste deed vermoeden Terwijl ik mij, nog op de fiets, omdraaide zag ik een fiets
ruim over de lange vluchtheuvel vliegen.
Een man in STW jack sloeg in een glijvlucht om zich heen en was aan het slotdeel bezig van een Salto Mortale. Bij het neerkomen geselde hij met zijn rug het vluchtheuvel groen (dat wij een weinig later zegenden) terwijl het (inmiddels onfortuinlijke) paaltje er gebroken bijhing.

De Stw-er liet zich van de heuvel op het asfalt rollen terwijl een mevrouw geschrokken uit een aanpalende tuin kwam rennen.

Miijn Vriend Harry constateerde (na op te zijn gestaan) dat de 10 meter gevlogen ex fiets nu aan vervanging toe was en belde vervolgens zijn Ega om hem te repratrieren..

Wij toerden zonder Vriend verder en waren na 132 km thuis; 31.6 gemiddeld en niet weinig verrot.

Maandag weer; dan rijden wij een informeel Rondje Posbank, Wij wensen daarbij gezellig te keuvelen en niet af te zien. Voorwaarde is dat het niet regent. Wij vertrekken van Genraaal Foulkesweg 86, te Wageningen.
Een ieder is welkom (die zich gedraagt).

Tot zover
Onderwerp Auteur Gepost

Fietsaftrap-1e Val-Maandag weer

Ooggetuige 26 maart 2005 17:01

Re: HUH nu al?

Mark 27 maart 2005 07:47

Re: Fietsaftrap-1e Val-Maandag weer

Ooggetuige 27 maart 2005 15:35



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: