Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: En er werd gefietst, tot in het donker aan toe.

mark
30 maart 2005 20:19
Totaal 3 deelnemers, ik was eerst alleen vertrokken, maar bij een pauze in Oosterbeek kwam Joop de Boer met nog een maat aanrijden. We sneden vlak na de dierentuin af, maar ik kwam toch nog aan 58,12 km met 32,17 km/u gem, ondanks dat ik het eerste stuk alleen had gereden. Hoe wij aan het hoge aantal km's kwamen?

Bij het opdraaien van de Koningsweg hadden wij een seconde of 8 achterstand op een peleton van 20 rijders. Daar moesten we voorbij en Joop en zijn maat moesten laten zien dat ze beter waren. 1 van de mannen van 20 deed ook nog wat kopwerk. De snelheid lag continue boven de 40km. Een km of 3 voor Otterloo werd de man die meewerkte teruggeroepen daar hun groep uit elkaar gereden was. Joop en zijn maat reden nog even hard door totdat we Otterloo inreden. Ik kon de hele tijd volgen dus was wel tevreden Vervolgens gingen we nog hobbelend over het fietspad naar Ede. Vlak voor Ede reden Joop en zijn maat richting drempelcity, ik ging richting Wageningen. In Ede was het al aardig donker, de aankomst in Wageningen lag tegen kwart voor Negen.

De komende 2 woensdagen beperk ik mij tot dorpsrondjes hardlopen. Woensdag 20 april ben ik er weer dan echt naar de Posbank.
Onderwerp Auteur Gepost

Wordt er nog gefietst vanavond?

mark 30 maart 2005 14:56

Re: En er werd gefietst, tot in het donker aan toe.

mark 30 maart 2005 20:19



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: