Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: woensdag 6 april 1ste off.rit

01 april 2005 20:47
Rudolf,

Mooie jongen ben jij, de fijnproever. Ik herinner me een paar jaar terug een schrijfsel van jouw hand op dit medium: en dan gaan we de open STW fietskampioenschappen houden in de Ronde van Vlaanderen enz.

En nu meneer: heeft geen spek meer op zijn poepertje en is bang voor alle stuitertjes over de kasseien.

Tijdens de STW CK won je zwaar aan respect bij mij door succesvol C3 marathon schaatser Jack Schoenmakers op de 1.500 m voor te blijven. En nu kom je met zo'n slap verhaaltje en tegelijk de Ooggetuige een probleem aan te praten. Ach man, hij heeft zo'n mooie fiets en vlindert in het mooie voorjaarsweer heel luchtig over de kasseien.

Wordt een vent, bel Hendrik op en ga morgenochtend om 5.30 uur mee naar Vlaanderen.

Jan

Onderwerp Auteur Gepost

woensdag 6 april 1ste off.rit

fijnproever 01 april 2005 18:49

Re: woensdag 6 april 1ste off.rit

Ooggetuige 01 april 2005 19:49

Re: woensdag 6 april 1ste off.rit

IJzeren man 01 april 2005 19:59

Re: woensdag 6 april 1ste off.rit

jan heeres 01 april 2005 20:47

Re: woensdag 6 april 1ste off.rit

Robert 01 april 2005 21:13



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: