Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: foto's ronde van vlaanderen

03 april 2005 12:27
Geert,

Als een film is je fotosessie, alles komt nog eens langs en ook zaken die ik gister mogelijk wel heb gezien, maar niet allemaal opmerkte. Het was weer een mooi fietstochtje, prachtig weer en goed gezelschap. Gelukkig dat de Scholma mannen en hun vriend Emiel hadden besloten tot een toertocht. Tenminste voor hun en het bewijs zit in de fotoserie.

De eerste 90-100 km gingen wel goed, maar daarna begon het gebrek aan duur-fiets kilometers op te breken. Op de macht en vanuit de rug ploeterde ik de bergjes op en dat geeft schade in de rug. Dus terug naar de kleine versnellingen en is het nog maar 5-7 km/u en dan kom je ook boven.

Tot 100 km blijven we in een groep maar toen meenden Hendrik en Jetze dat de rest al weg was. Terwijl de rest meende dat die twee nog moesten komen. De hereniging was dus bij de finish.

Na 10 m een valpartij(tje) van Hendrik uit stand, na 10 km had ik mijn eerste lekke band, 40 km verderop Geert nog een keer en weer 15 km ik nog eens. Aan de meet bleek de schade te zijn: een gebroken zadel van Loet Scholma zijn fiets, Hendrik had een los stuur en ik een gebroken spaak in het voorwiel. Echter de hele dag hebben we geen een keer een valpartij of ander malheur gezien, terwijl er toch 12.000 wielertoeristen op de baan waren.

Om 15.30 uur waren we allemaal zo ongeveer binnen waarbinnen ik 5.30 uur fietstijd met 25,5 km/u gemiddeld had. Een gezellig dagje uit, mooi wat km's gemaakt en nu genieten van de TV beelden en de mooie foto's van Geert.

[www.phys.uu.nl]
Onderwerp Auteur Gepost

foto's ronde van vlaanderen

Anonieme bezoeker 02 april 2005 21:13

Re: foto's ronde van vlaanderen

Jolle 03 april 2005 06:50

Re: foto's ronde van vlaanderen

Ooggetuige 03 april 2005 06:55

Re: foto's ronde van vlaanderen

jan heeres 03 april 2005 12:27

Re: foto's ronde van vlaanderen

jan heeres 03 april 2005 12:58

Re: foto's ronde van vlaanderen

Mark 03 april 2005 16:12

Re: foto's ronde van vlaanderen

jan heeres 03 april 2005 19:08

Re: Van Slag!

Wijf 03 april 2005 20:38

Re: Van Slag!

mark 04 april 2005 14:57

Re: Van Slag!

jan heeres 04 april 2005 16:09



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: