Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: A.s woensdag; Eerdervertrekkenden en Graagwillenden

03 april 2005 20:17
Met mij hoeft a.s. woensdag geen rekening te worden gehouden. Vertrek gerust om 18.00 u. Niet iedereen in het onderwijs heeft trouwens de woensdagavond vrij. Ik ga woensdag eens op bezoek bij de juf van onze zoon om te horen hoe het met zijn schoolprestaties gaat. Over zijn fietsprestaties kan ik tevreden zijn. Vanmiddag heb ik een eerste bergfietstocht met hem gehouden. Hij fietste soepel staand in de pedalen met zijn dikke banden fiets zonder vesnellingen de Greb op. Zijn moeder kon ons zwaar hijgend nog net volgen. Ik vrees dat ik er over een paar jaar al snel de klos ben.

Ik denk dat ik donderdag maar eens ga fietsen o.l.v. de snelste 10-km-rijder van Wageningen, misschien kan ik daar nog wat van leren.
Onderwerp Auteur Gepost

A.s woensdag; Eerdervertrekkenden en Graagwillenden

Ooggetuige 03 april 2005 19:19

Re: A.s woensdag; Eerdervertrekkenden en Graagwillenden

Floor 03 april 2005 20:17

Re: A.s woensdag; Eerdervertrekkenden en Graagwillenden

Jolle 04 april 2005 13:03

Re: he wat fijn

mark 04 april 2005 14:52



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: