Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Fietsen (on)begonnen...

Wijf
07 april 2005 19:11
Ik vroeg me al af waar de drijfnatte RondjePosbankverhalen bleven, maar het verstand hield de gretigheid wijselijk in toom. Een paar weekjes zonder training is ook niet verkeerd.

Dat dacht ik ook toen ik vanavond even op de Wielerbaan Eemland ging kijken, slechts een paar wielerfanaten verwachtend. Even vergeten dat het ?chte fietsers betrof, die dan ook in grote getale volledig gesoigneerd aan de start verschenen. Ik was de enige sporter in toeschouwerkloffie, maar ik mocht dan ook ongegeneerd plaatsnemen in een windvrije kantine, waar de sterke verhalen ook zonder arm- en beenstukken het warme wielergevoel deden ervaren.

Volgende week, als slechts dooiwater rest, is het seizoen pas echt over. Nouja, als SARA een beetje meewerkt.

Onderwerp Auteur Gepost

Fietsen (on)begonnen...

Wijf 07 april 2005 19:11



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: