Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Plaaggeest

17 april 2005 21:30
Wat lees ik daar over een plaaggeest uit Tienhoven in het artikel van de heer H. Blixs in de IJskrabbels? Uit Tienhoven komt niets dan goeds: Pim Jacobs, Pia Beck, Rogier van Otterloo, Beenhakker (a.s. trainer van Trinidad & Tobago) woonde er zelfs geruime tijd. Geen kwaad woord over mijn geboortedorp graag!
Mogelijk had ik een plaaggeest kunnen worden voor Jolle, maar ik was me op de eerste dag van de vierkamp nog niet bewust van de blakende vorm die aanstaande was en Jolle viel op jammerlijke wijze uit. Ik neem dus aan dat ik niet bedoeld werd met die plaaggeest en dat het hier handelt over iemand die niet uit 10 maar uit 7-hoven komt. Tja, daar woont natuurlijk ander volk.

Overigens denk ik dat het Talent het komend jaar wel eens 2 jaar ouder zou kunnen worden in plaats van 1 jaar, maar dat kon de schrijver op dat moment nog niet weten...
Onderwerp Auteur Gepost

Plaaggeest

Floor 17 april 2005 21:30



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: