Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

AmstelGold

Vera
19 april 2005 07:30
Naast de rondjes brug en andere tochtjes is er zaterdag ook nog in het zuiden gefietst: de AmstelGoldrace. Deze heb ik samen met een triathlete gefietst in de druilerige regen, 125 km in 4h27min., met een tevreden gevoel. We hebben regelmatig bij een groepje heren kunnen aanklampen, of zelf het voortouw genomen (wat soms tot verontwaardigde reacties leidde smiling smiley. De klimmetjes gingen ook erg goed, alleen na de Keuterberg toch even kramp in de benen maar ook dat er weer uitgefietst zodat ik toch nog goed de Cauberg opkwam.

Verder een mooi parcour. Geen hekjes en zo.

Deze hele tocht gefietst in T-Mobile outfit: we hadden startkaarten via T-Mobile en de hele dag werd verzorgd, de outfit mochten we houden. Na afloop soep en broodjes en als extraatje: nog even een sprintje trekken op 1 van de 4 fietsen uit het sportprogramma van zondagavond (holland Sport?). Ze hadden hier een prijsje aan verbonden zodat we besloten toch even een poging te wagen, wat resulteerde in de 1e en 2e prijs (de 2e voor mij), 29 seconden over 2 rondjes (na dus de 125 km fietsen) (het record was 20.? van Jan Bos). Een grote (T-mobile) sporttas. Er was zowel een dames als heren klassement.

Er was ook een prijs voor degene die als snelste de Cauberg op was gefietst (en wat voor prijs: weekend parijs voor 2 personen tijdens de Tour en als 2e een nieuwe fiets). Maar helaas, geen apart damesklassement!
Andre?? Ik dacht dat je altijd wel goed voor de dames zorgde?
Onderwerp Auteur Gepost

AmstelGold

Vera 19 april 2005 07:30

Re: AmstelGold

Jolle 19 april 2005 12:38



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: