Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Prachtige avond bij en nog twee watjes

Fijnproever
20 april 2005 06:03
Een prachtige avond bij Rob Harmeling, od wielrenner uit Nijverdal.
Hij en een fysio uit Australi? verzorgden voor TCW een minstructie-avond zelfmassage. Nu ken ik al mijn triggerpoints, punten waar je 20 seconden druk op uit moet oefenen voor een totale ontspanning van bepaalde spieren. Ook de massage van voeten, kuiten,bovenbeen, armen, nek en onderrug kwamen aan de orde.

En met wie zat ik in de auto? Juist twee afhakers die zaterdag niet op de fiets stapten vanwege het weer en ook gisteravond, de bekende knalfietsavond van TCW met gemiddelden van 38 - 39 p.u., geen acte de presence gaven. Je vraagt je af waarom zij deze cursus volgden.
Ze hebben me beloofd vanavond aanwezig te zijn, maar dan mag er geen spettertje meer in de lucht zitten en de fietspaden moeten droog en schoon zijn.
Het wordt vanavond een mooie drukke avond waar ik naar alle waarschijnlijkheid wederom zal moeten afhaken daar ik soms beter kan lullen dan fietsen.
Maar Jan H. kom naar Wageningen, het wordt een klassiek avondje! De laatste worden we niet want Robert Kamphuis komt ook dus .......


Tot vanavond Pomona 18.45 uur!


Rudolf
Onderwerp Auteur Gepost

Prachtige avond bij en nog twee watjes

Fijnproever 20 april 2005 06:03

Re: Prachtige avond bij en nog twee watjes

jan heeres 20 april 2005 07:42

Re: Prachtige avond bij en nog twee watjes

Jolle 20 april 2005 13:48

Re: Prachtige avond bij en nog twee watjes

t Mannetje 20 april 2005 14:37

Re: Prachtige avond bij en nog twee watjes

Maarten 20 april 2005 21:45



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: