Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde Woensdagavond-3

Ooggetuige
28 april 2005 22:46
....................................................................................................terwijl de snelheid nu oploopt bevond ik mij, Onderlangs.

Het tempo steigert, verder, de Hemelse Berg, nakend, de Kapellaan, ruikt, lekker, wasverzachter. In Hoogkarspel woont, een Engel, Bewaarder, Jongen, toch.

Jongemannen ook, Jong en lui, bergop, Hoogmoed pogend, maar niet voor.
De 2, wit en rood, alleen. We snuiven.

Samen door, met 20, Het Kerkhof langs.
Ze trekken door en gaan, de 2, met andere namen, Bijna, en wat, Hoogmoed, ga ik mee, een beetje, risico, de weg, een bus, een hek, ik zit er bij. We snuiven. Los.

Gemeen dat Hek, bij Warnsborn, ik ruik, verbetenheid, een mooie tred, maar niet, van mij, de lange weg , plat, omhoog, ik ween, van spijt, stil, en weiger, de vraag, alleen, hij lijkt, wel gek.

Kruising, afspraak, groepjes, brokken, Piet, ziekjes, mooie naam, Piet.
Piet, waarom noemt men zo, vandaag de dag, zijn zoontje niet.

Voorwaarts, Dierentuin, Valkenhuizen, niet linksaf, directief, Fynroever, USA, gemis, Kapitein, van de, Hoogmoed ook, nu, alleen, Weg.
We volgen, een, drachtig en sluiten, veel, verder, toch weer, aan.

Mooi, om te zien, soms, Theunisse, Gert-Jan, soms, macht, wachten, ik schakel, groot en roffel, omhoog, los, ze, denk ik, niet, dus, 1, 2, 3 tot 6 (en ver) man. Mooi, mooi, mooi. Mooi, is dom. Soms. Vaak.

Een witte, een rooie, veel, Hoogmoed, hij snuift.
Ze dalen. Wij ook.
We vechten, en sluiten, aan. Ik schat, met 10.

Ik ken geen, kampioenen, met sproeten. Nee.
Waarom.
Niet.

Moordenaar, (s), 2, eentje, sterk, geparkeerd, Hoogmoed, Theunisse.
Dieter, Braun, Nan,Dro, Lon, Tand, Pasta. Ver Vooruit; De Witte Keniaan.


Ik worstel mij omhoog en vindt het wiel van Gooth. De Bruine, Boterham. Abuis. Weer. Wat is er loos, kans, voor, hem ?

Gezanik volgt, nachtrust, Vaderschap. Wat denkt ie wel, een vader, zeurt niet, helpt niet, en is, een man, trots, vader. Daar gaat ie weer, Proffesseur, de diepte in. Ik niet. De Snippendael. Vals Kreng.

Katoenen, luiers. Wie droeg ze niet. De 2. Vriend gaat mee. Meteen. Onder,in, de beugel.
De Witte, Keniaan, alweer, ik voel het, nog 4, keer, op en neer, Hoogmoed, Testos, Teron, Twee-Ling, Rooks, Theunisse, nog, een keer, dan, Vriend ontploft, een man, een Jongen.

Boven, wachtend, op een bankje, kijken we, naar links, Pakje lacht, de YzerMan grijnst en Gooth peddelt, rond, daar is ie, Hoogmoed.
Dit is geen snuiven meer.
Genieten dan.
Wellicht de laatste keer.

Omlaag, geen directief, dit wordt het niet.

Kapellaan, kapittelt, Neef, geen grappen, beloftes, jammer, Cor, nu al, Schoen, in mijn wiel.

Nog een keer dan, op weg naar Wolf-, Heze, gekken, lijken, we. Hoogmoed, Man, van, Breekbaar, Yzer, vandaag, prostaat en ik.

Niets voor mij, ontsnapping, pijn, moraal, het is mentaal, ik zie ze wel, mijn spiegel, monsters.

Ik ken die film en kijk, naar links, schakel, Telefoonweg op.
Machtig, Bijna, Kromme Rug, wat een Tred, Jump, Mee.

Dom, dom ,dom, vandaag, geen keus, ontbrekend, directief, hij gaat, lang, hard, met 2, en doet me, pijn, los, knikt, de linkerelleboog.
God, Zij, Dank. De Spiegel. Vlak, achter me, Monsters. Gooth.

Achter, in, Goeroe, vandaag, sterk, Moraal, Blij, Eraf, met 6, man.

Ze kijken, Yzer, Man, Weg. Wachten, Cor, Achterwiel. Links dan. Rechts, Santegoeds, ver, te ver. Hij gaat, en pakt, de Yzer, Man.

Nog 1 keer, dan, met Gooth, Het Yzer, Knapt. Keniaan, kijkt en gaat, door, hij Moet, wel, van mij, talent, wat denkt, ie, wel.

Mijn wiel, met Cor, erin, niet slim, zuur, Theunisse, dom, dom, dom.

De weg daalt, omhoog, Santegoeds, nog steeds, knap, ik ga, ik sta.

Ga zitten. Man. Pijn.

Dan hard, Heel hard, Eroverheen, Geen Seks, Jongeren, Bijna, Proffesseur, Pedaaltred, Harder, Hij wil Het, vandaag, Bulgaar, en wint, heel knap.

Thuis is het donker en warm ik, de prak op. Barros wordt gewisseld, jammer.Terwijl mijn vrouw en dochters binnenkomen.
"Lullig dat je niet mee bent geweest pap ! Echt Lullig. Je kunt toch nog veel vaker fietsen ?"

Dom, dom, dom, zo'n uitvoering. Ik snuif, misschien was dit de laatste keer.

Tot zover

Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-3

Ooggetuige 28 april 2005 15:39

Re: Wilde Woensdagavond-3

Ooggetuige 28 april 2005 22:46



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: