Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: 2e pinksterdagrondje

16 mei 2005 19:24
Dat Rudolf vanaf het bootje alleen maar water ziet, mag dan misschien wel kloppen. Maar als hij water van boven in de vorm van regen ziet komen, dan is dat bootje toch echt omgeslagen zonder dat hij het in de gaten heeft gehad. Zou hij nu al zo oud zijn dat zijn geestelijke vermogens slijten????? Ik hoop van niet.

Het rondje langs de 11 Friese steden begon voor ons rond 6.30 uur en de finish was iets voor 16 uur. Mooie lege Friese wegen met wel flink wat wind en alleen op de laatste 3-4 km wat regen maar ook toen nog niet betekenis. Judy vermeerderde vandaag haar ODO met 250%, Jolle verbeterde zijn langste dagtrip van dit jaar met 250%, Floor was onverstoorbaar op kop tegen de wind in en voor mij was het de 29e 11steden fietstocht in 31 jaar.

De grootste winst van vandaag is dat hoogmoed bescheiden is geworden. Hij had gisteravond zijn heit, mem en Inge verteld dat we op zijn vroegst rond 12 uur Bolsward zouden zijn. Echter Jolle was al om 11 uur terug, ik rond 11.15 uur en Floor en Judy rond 11.20 uur. Tja, het talent kent zijn eigen grenzen nog niet en stelt zich voorzichtig op. Niet zo gek.

De statistieken: 241 km, 28,1 km/u gemiddeld, 8.36 uur fietstijd en 41,7 km/u max. Volgend jaar op 5 juni is het weer pinkstermaandag.

Jan Heeres

Onderwerp Auteur Gepost

2e pinksterdagrondje

Hendrik 14 mei 2005 15:19

Re: 2e pinksterdagrondje

jan heeres 16 mei 2005 19:24

Soepje?

Floor 17 mei 2005 20:29

Re: Soepje?

HarryB 18 mei 2005 21:03

Re: Soepje?

Jolle 18 mei 2005 21:22



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: