Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Twee keer verslagen op 1 dag...

mark
24 mei 2005 17:14
Gisteren tot twee keer toe geklopt in de strijd. De eerste was op de fiets, de twee was tijdens het hardlopen. Het begon allemaal rond kwart voor vijf op de driesplitsing beneden aan de Wageningseberg. De westberg moest beklommen worden en dat monde uit in een helse strijd. Het begon rustig tot de kruising met de Holleweg werd gepasseerd. Daar voerde ik tempo langzaam aan stevig op, waar ik bij het achterom kijken de
ex-wielrenner Tom (en sinds begin dit jaar inwoner van Wageningen) rustig staand op de pedalen zag volgen. Nog voor de bocht werd bereikt kwam hij er met groot machtsvertoon overheen en voelde ik mij verslagen. Bovendien voelde ik mij moe en leeg (te weinig gegeten). Ik zette nog wat aan, maar zag het kansloze er van in waardoor ik met een meter of 20 achterstand boven kwam.

Dus maar snel eten, voor de volgende krachtmeting, de bostest. 4 rondjes tempo lopen waarbij Enrico in de eerste ronde als haas veel te snel meeliep. Hierdoor na 1 ronde een flink gat met Rik en daartussen Lucas. Lucas was er een kleine ronde aan voor de moeite, maar Rik was niet meer terug te halen. Het gat kwam op 3/4 ronde voor het eind nog tot 4 sec, maar daarna was het gebeurd. De vermoeidheid van de afgelopen weken brak mij op, waardoor ik 10 seconde meer nodig had dan in September vorig jaar. Rik ging daarmee onbedreigd naar de zege, maar wel 8 sec langzamer dan vorig jaar. Goed in September, maar goed uitgerust echt revance nemen...

De tussen en eindtijden van de eerste 3:
Rik
2.30-5.05-7.45-10.15
Mark
2.42-5.17-7.50-10.33
Lucas
2.36-5.20-8.??-11.03
Onderwerp Auteur Gepost

Twee keer verslagen op 1 dag...

mark 24 mei 2005 17:14



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: