Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woensdagavondrit

fijnproever
26 mei 2005 20:39
Itali? moe dus een kort r?sumeetje van mijn ervaringen achterin.

Het was mooi weer, warm en er waren veel deelnemers, onderweg kwamen er nog meer bij. Ik zat achterin, ik bleef achterin en zal daar ook wel blijven, hoe mijn vorm ook verbeterd.

Na de dierentuin moest ik een gaatje toestaan, bij het oversteken pech, een auto en het gat werd groter.
Toch met 40 km p/u zeer snel voor mijn doen reed ik het niet dicht en na de rotonde bij de Bedriegetjes was ik de heren kwijt totdat ik na de lus totaal vermoeid kon aansluiten.
Op de hei wat kopwerk gedaan, op de Koningsweg werd behoorlijk aangezet maar verdomde het om IJzerhandel naar de groep te brengen, dit moest ik later bekopen toen hij mij op de Telefoonweg tweemaal goed in de wielen reed. Toch was ik even los van het peloton toen ik Wolfheze uit reed.
Mark bracht in recreatietenue de groep weer aan mijn wiel nadat wij de T-weg waren opgedraaid. Daar nog wel een demarrage geplaatst maar de spieren verdommen het om bij een hartsag van 174 meer inspanningen te doen en dat terwijl ik bij het spinnen de 184 nog haal.
JP won volgens mij de sprint, dus zover zat ik er niet achter. Nog iets meer trainen en dan moet het lukken om in het wiel te blijven, nu moet ik nog steeds lossen en dan op eigen krachten het gat weer dicht rijden.

Daar wordt je sterk van en dat vertaald zich straks naar een mooie tijd op de 1e STW-tijdrit van volgende week! Dan zullen de plakkers het moeten bezuren!

Het was een heerlijke avond, er werd goed gereden maar wat die Joop de Boer bezielt?????? Te veel vrije tijd? Had mee naar Itali? gemoeten.

Ik vrees de terugkomst van de Maffia, zij zullen elkaar nu onverbiddelijk helpen en aan de overwinningen helpen. Tip: Mark is omkoopbaar, ook vanavond blokkeerde hij het fietspad op de K-weg om .... een kans te geven om weg te komen. Echter zonder resultaat. Zaterdag kan ik niet bij De Muur zijn, jammer want Casper reed sterk vanavond en dat met de nodige reserve! zijn geliefde zit mooi op de fiets en rijd als de beste naar boven en doet niet onder voor het herengeweld.
Rick was wederom sterk en niet te vergeten Ghoot. Hij offerde zich regelmatig op en is tevens de meest sociale fietser, gaf een duwtje en vroeg of een ieder er was en deed het nodige kopwerk.
Ook Floor verdiend een pluim! werkt hard, slingerd niet en met het snot voor de ogen kan ik soms op het vlakke in zijn wiel blijven.

JP rijdt overigens wel erg sterk!

Mark zijn nieuwe fiets en outfit zullen we moeten ontberen, maar hij zou zijn best doen om volgende week misschien een helm op te doen! Overigens denk ik niet dat mijn bangmakerij enige indruk heeft gemaakt. Ik heb hem uitgenodigd op dagverblijf van gehandicapten in Bennekom....

Iedo begint zijn vorm te pakken en Peter Vlaar fietst over enige weken of zeker volgend seizoen met de besten mee naar boven, gun hem de tijd.

''s avonds nog even met Watti gesproken, alles gaat goed met Hendrik, maar volgens haar zijn de drie beschermengeltjes nu uitgerangeerd!
Volgens mij heeft hij er niet drie maar al dertig opgesoupeerd en ik verdenk hem er van dat hij de Paus heeft omgekocht. Zijn hulpbronnen zijn onuitputbaar!

Vanavond niet getraind, te warm, het was weer voor een roseetje!

Rudolf

P S Wie verteld de verhalen van de kopgroep?
Onderwerp Auteur Gepost

woensdagavondrit

fijnproever 26 mei 2005 20:39

Re: Eindelijk...

Wijf 27 mei 2005 11:45



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: