Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

woensdagavond 5

Anonieme bezoeker
10 juni 2005 08:23
Hallo,

Hard gefietst weer, het was rennen of stilstaan. Er werd hard gekoerst. Ik ga zelf iedere week ietsje harder tot nu toe en ben blij dat ik het bij kan houden, wat gaan jullie hard. Voor mij was dit de derde keer dat ik meerijd en wij (de schaduw en ik) pikken voortaan aan op de rotonde van Oosterbeek om toch weer even wat meer "pijn" mee te kunnen pakken.
Ik kijk nu al weer uit naar de volgende woensdag en zal dan op de telefoonweg het anders aanpakken dan deze keer (het gat naar de koploper proberen dicht te rijden, vervolgens stil vallen en als een na laatste de finisch passeren.) Ik heb, voor deze week, me genoegdoening toch weer gehad. Leuk om deze groep en langzaam ook de individuen te leren kennen.

Gegroet De kornuit
Onderwerp Auteur Gepost

woensdagavond 5

Anonieme bezoeker 10 juni 2005 08:23



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: