Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: STW Tienkamp

13 juni 2005 13:02
Na het lezen van de 10-kamp berichten was mijn eerste reactie, daar moet ik op reageren. Maar daarna dacht ik, ach laat maar.
Maar hier dus toch, op verzoek van Jan.
Het was een geweldige dag. Perfect weer, beetje rondhangen tussen de onderdelen door en een ongedwongen prettig sfeertje. sAvonds toen ik thuis kwam voelde het alsof ik een heel weekend weg was geweest. Organisatie, bedankt!
Het commentaar op de winnaars vond ik echter toch wel een beetje teleurstellend. Hoezo hebben de beste niet gewonnen. Als het om individuele prestaties ging, dan had ik mij wel 10 keer bedacht om mij in te schrijven. Maar het leuke van een 10- kamp is dat je het samen mag doen.
Op de studenten roeivereniging was er elk jaar een 5-kamp met tweetallen (zwemmen, fietsen, roeien, hardlopen en klaverjassen). Sportief gezien konden wij redelijk meekomen (maar ook toen al kwam ik als laatste binnen bij het hardlopen), maar onze troef was het klaverjassen. Meerdere keren konden wij de overwinningsbeker in ontvangst nemen en niemand die dan zei dat "de beste" niet gewonnen had.
Dat de snelste STWer een aantal onderdelen gewonnen heeft verbaasde waarschijnlijk niemand. Echter, dat de duo onderdelen bootje varen/koekhappen en boomstamzagen (toch niet een echt slim onderdeel dacht ik zo) ook werden gewonnen moge duidelijk maken dat wel degelijk het sterkste en beste team gewonnen heeft!

Anke.
Onderwerp Auteur Gepost

tienkamp

ineke 11 juni 2005 19:58

Re: tienkamp

jan heeres 12 juni 2005 07:26

Re: tienkamp

ineke 12 juni 2005 09:12

STW Tienkamp

jan heeres 12 juni 2005 09:41

Re: STW Tienkamp

anke 13 juni 2005 13:02

Re: STW Tienkamp

Robert B 13 juni 2005 17:49

Re: tienkamp

Hendrik 12 juni 2005 09:50

Re: tienkamp

jan heeres 13 juni 2005 05:36



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: