Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wilde Woensdagavond-6

Ooggetuige
16 juni 2005 20:53
Parcours; 74,5 km All the Way Posbank, 34.0 gemidd.
Deelnemers; 8 (bij de start), oplopend tot 13, vanaf West End aanzwellend tot 18 . Vijf (5) Wilden haken aan.
Weer; 20 graden, wind, West (Strak West) 4 m/s

Op woensdag 15 juni rijden wij Oostwaarts. Van Persie zit 3 dagen vast. Echte Linkspoot. Kan niet waar zijn.

Veel van ons zijn slecht. Ik snap het niet.
Geloofwaardigheid. Gelijkheid. Koningshuis.
Strakke rugwind.

De Witte Keniaan trekt voort, voorop. Bergop.
Een Blije Goeroe volgt. Vaderschap. Januari.
Uitgeteld, ook achter (mij) .

Net getrouwd. Keurig. Van Persie. 1 jaar. Een meisje uit de buurt.
Rotterdamse. Marokaanse. Achtergrond. 19 jaar.
Linkspoten doen zoiets niet. Ze zijn kwetsbaar. Kanonnenvlees. En niet verstandig. Soms handig.

Ik tel de slechten; Chaos, terug van weggeweest, Fynproever, blij met geborgenheid, Vriend, de macht voorbij en Karrepaard, verdapperend.

Ook het Massief van Velp brengt de schifting niet. Wij dalen af, tesamen met de Lange Schaduw en zijn Kornuit. De Boterham geeft af, ontbeert de macht, oogt krachteloos. Buigt zelfs af. Vroegtydig. En sprint niet mee.

Welke onuitgesproken verhalen reizen met ons mee, moorden ons uit ? Sluiten ons op ? Teveel aan Harmonie. Of ruzie met ons Wijf ?

Bijna. Kappertje. Gepakt. Oogt niet.
Onverstoorbaar. Santegoeds.
Snodaard. Grijnst. Vijnst. Doet Sluw zijn best en Piet. Verbetert, maar is geen top. Bijna.

George Best. Legendarische voetballer. Linkspoot. Noord-Ier. Manucian. Alcoholist. Had onbeschrijflijk veel moois. Vrouwelijk. En nieuwe lever. Drinkt weer. En meer. Onbegrijpelijk Hij ook. Een aanklacht. Ontucht. Met 12 jarige (n). Linkspoot, had en heeft ze All the Way. All over. The World. Toeval. Kan niet.

Dan de Yzerman. Hij kraakt. Hij schudt. Hij geeft. Maar niet genoeg.
Topsnelheid. Ze zijn met 4. En ik ben 5. Verzaak. En weer.
Vince, Goeroe, Snodaard, Yzer, kraken, vechten, kilometers lang, ze sluiten aan. Over. Op weg naar huis.

Telefoonweg. Redt de Korenwolf. Uzelf. En doodt de Puma.
Onderwijl is Vince the Man. A fat one. Ik schat 10 kilo. Meer. Power. En kuiten.
We verzamelen. versnellen, zetten aan. Mooi. Die groep. Zo.

Democratie, millieu, oliebronnen & dubbele moraal.
Correct, keurigheid. dood & erg.
Burgers, jonge soldaten, verdreven dictators & Tekenen.
Geen diploma, roem, vaderland & werk.
Propaganda, minderbegaafd, goebbels, gezagsgetrouw & broodje Aap.

Ik zwijg. Verzaak. Kijk de andere kant op. Zit uit de wind. En ga aan.
Mijn enige kans. Kansloos.
Bijna. vlakbij. Vriend, niet ver. Zelfs Goeroe. Piet, voorop. Hij wint. Bijna.
En hoort , gegil. Opzij. Maakt plaats. Voor Vince.
Die Wint. Wel.

Op weg naar huis los ik. Terrecht. Ik ben niet goed. En denk aan mannen, die ooit, netjes water dronken, niet slurpten. En afvielen. Voor God & Gideon.
Arme Piet.
Als kind vond ik het al. Oneerlijk. Fatsoen. Brede Rug. Wijven. Linkspoot. Het zal niet waar zijn.

Tot zover

.

Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-6

Ooggetuige 16 juni 2005 20:53



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: