Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Hel

chaos
18 juni 2005 21:34
Uitgerust na een goede nachtrust heb ik een klein rondje Hel gereden. Tijdens mijn tocht kwam ik een nietsvermoedende fietser tegen. Hij bleek in Groningen te wonen, maar was nog steeds lid van de TCW. Hij woonde tot 2 jaar terug in Wageningen en fietste met een vriendenclub sinds 4 jaar de Hel. We kwamen aan de praat over de mooie omgeving waarin je hier kunt fietsen. Groningen is vlak. Ook het onderwerp rondje Posbank kwam aan bod. Op woensdagavond. "Met wie rijdt je dan?", vroeg de fietser. Met de schaatsvereniging. "De schaatsvereniging uit Wageningen". Ja inderdaad. "Die zo debiel hard rijden!!" We wachten maar liefst drie keer op elkaar: Na de Warnsborn en twee keer op de Posbank. Het is heel gezellig. "O, jullie wachten op elkaar, dat heb ik nooit begrepen!" Toen ik verkondige de uitspraken op Schaatspraat te zetten, nuanceerde de fietser het woord debiel: "Ik bedoelde eigenlijk te zeggen: ongegeneerd hard". Maar gezegd is gezegd.
Later verloor ik de fietser uit het oog.

Harm
Onderwerp Auteur Gepost

Hel

chaos 18 juni 2005 21:34



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: