Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Maarten zeer snel in Marmotte

Jolle
11 juli 2005 14:57
Beste STW'ers,

Ik hoop dat Maarten Gerritsen deze keer wel gewoon onder zijn eigen naam is gestart. In de uitslag kom ik hem tegen op plaats 169 in 7.09.18. Dat is volgens mij onwaarschijnlijk snel. Veel sneller bijvoorbeeld dan Dustin Molicki ooit reed en minder dan 10 minuten langzamer dan de STW-records die in handen zijn van Geert Scholma en Fred v/d Tempel. Misschien scheelt de Glandon iets met de Croix de Fer, maar toch. Gefeliciteerd!

Jean Paul finishte in 10.45.47. Op ruimte achterstand van Maarten, maar voor een sprinter zeker niet mis. Een vergelijking met een paar jaar geleden laat zien dat hij er een uur vanaf reed. Ook een felicitatie waard dus!

Weet iemand nog bekenden die meededen? Op www.sportcommunication.com staat de uitslag. Het is wel een beetje zoeken per leeftijdscategorie. De Italiaan die de Dolomietenmarathon reed won ook hier. Bert Dekker werd 2e.

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

Maarten zeer snel in Marmotte

Jolle 11 juli 2005 14:57

Re: Maarten zeer snel in Marmotte

Anonieme bezoeker 14 juli 2005 14:27



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: