Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Priv?

Santegoeds
21 juli 2005 20:53
Om mijn naam maar eens eer aan te doen:
Zijn jullie alllemaal al op de hoogte van dit heugelijke nieuws:
De Telegraaf
AMSTERDAM - Oude liefde roest niet. Ex-schaatser Ids Postma en de Duitse schaatsvedette Anni Friesinger zijn weer herenigd.

Het gelukkige paar verscheen deze week in de mondaine badplaats Timmersdorf aan de Oostzee-kust. Daar was Anni (28) uitgenodigd voor een sponsorbijeenkomst. Ids (31) moest echter voortijdig naar Friesland terugkeren. Zijn aanwezigheid op zijn boerderij in Deersum was vereist voor de geboorte van een kalf en een veulen.

Ids en Anni zijn sinds enige maanden weer samen. Een twee weken durende liefdesvakantie op Ids' boerderij was daarvan het bewijs. Na een relatie van drie jaar gingen ze in 2001 uit elkaar. "Ids my life", zegt de in Nederland geliefde schaatsenrijdster nu.

"Alle goede dingen gaan in twee?n. Hij was mijn eerste grote liefde en die vergeet je niet zo snel. Ik ben op dit moment erg gelukkig."
Onderwerp Auteur Gepost

Priv?

Santegoeds 21 juli 2005 20:53



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: