Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Hoe doen jullie dat?

28 juli 2005 06:28
Tja, nou begrijp ik waarom jullie zo snel uit zicht verdwenen. Het ging gisteren weer in een bijzonder hoog tempo en daarbij zag ik vooral gele truitjes op kop sleuren. Eentje van Harm Smit en de ander van Robert Braam. De laatste moest waarschijnlijk om zijn drie meegekomen MARIN collega's te imponeren. Nou wat mij betreft is dat best geslaagd, de complimenten.

In de eerste helft van de rit konden Loet Scholma en ik nog een aardig tandem vormen om er als afgewaaiden in een eendrachtige samenwerking weer bij te komen. De laatste 15 km waren voor mij solo, maar ja dan moet je ook maar beter zijn (of worden).

Trouwens geef mij maar een beste bui regen want zo als gisteravond vochtig en toch geen regen, dan wordt je fiets (en jezelf) wel vreselijk smerig. Nee gewoon maar een beste plens water en anders, liever maar een zonnetje met een mild briesje op de kop.

Volgende week maar weer eens zien.

Onderwerp Auteur Gepost

Hoe doen jullie dat?

Wijf 27 juli 2005 20:56

Re: Hoe doen jullie dat?

Jolle 27 juli 2005 21:22

Re: Hoe doen jullie dat?

jan heeres 28 juli 2005 06:28

Re: Hoe doen jullie dat?

Robert 28 juli 2005 07:01

Excuses

harm 28 juli 2005 10:55

Re: Excuses

Piet 28 juli 2005 13:40



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: